دنیای این روزای ما

دانستنی هایی برای زندگی بهتر** جدیدترین و شیک ترین مدل مانتو, انواع مدل لباس مجلسی ,مدل آرایش صورت ,موی عروس ,آموزش پخت انواع شیرینی , انواع غذاها, انواع دسر, ژله, میوه آرایی , سبزی آرایی,هنرهای دستی ,اخبار داغ ,تصاویر دیدنی

دنیای این روزای ما

دانستنی هایی برای زندگی بهتر** جدیدترین و شیک ترین مدل مانتو, انواع مدل لباس مجلسی ,مدل آرایش صورت ,موی عروس ,آموزش پخت انواع شیرینی , انواع غذاها, انواع دسر, ژله, میوه آرایی , سبزی آرایی,هنرهای دستی ,اخبار داغ ,تصاویر دیدنی

روزانه PMC • فال هفته PMC از شنبه ۶ خرداد تا جمعه ۱۲ خرداد

فال روزانه شبکه pmc • فال روزانه پی ام سی • فال روز شبکه pmc • فال روزانه در pmc • فال به روز pmc • فال روزانه pmc • فال هفته شبکه PMC

فال روزانه شبکه pmc

فال روزانه PMC جمعه هر هفته با طالع بینی جدید بروز رسانی خواهد شد




 



فال هفته PMC برای متولدین فروردین:

دوستان خود را از دست ندهید رابطه خانوادگی خراب شده تان دوباره بازسازی میشود دیگران راحت و آسوده راز هایشان را با شما در میان می گذارند شما خیر همه را میخواهید بخاطر کمک به مردم از آسایش خود می گذارید این روز ها دایم مهمان در خانه ای شما رفت آمد می کند اگر هم شده برای چند ساعتی خلوتی برای خود تان فراهم کنید بدین ترتیب میزبان بهتری خواهید بود.

فال هفته PMC برای متولدین اردیبهشت:

اگر در مسائل اقتصادی سنجیده و دقیق عمل نکنید با مشکل مواجه میشوید. اگر با شرایط جدیدی مواجه شدید دست و پای خود را گم نکنید و هول نشوید. مواجه با حقیقت بعد از مدتی به نحوی حیرت آور شما را آرام میکند .از انرژی زیادی برخوردارید. میتوانید آن را برای فعالیت های ورزشی بکار ببرید .هدیه یا رخدادی نیکو به شما روحیه ای مضاعف میدهد.

فال هفته PMC برای متولدین خرداد:

لازم است با دقّت وقت خود را مدیریت کنید و با الویت بندی سنجیده و به موقع از گیج شدن خود جلوگیری کنید و برای پر کردن اوقات فراقت تان به سراغ سرگرمی تاره ای بروید. به سادگی از مشکل بزرگی خواهید گذشت، از سختی های راه هراسی به دل راه ندهید. دلی را شکسته اید، به فکر دلجویی و ترمیم آن باشید. حواستان باشد به قرض گرفتن عادت نکنید.

فال هفته PMC برای متولدین تیر:

به یاد داشته باشید که ملایمت و زبان نرم می تواند در هنگام بروز اختلاف نظر تفاوتی را رقم بزند. پیشنهاد جدیدی می شنوید که در صورت قبول کردن می توانید تغییری جالب و اساسی را در زندگی تان رقم بزنید. موفقیت قریب الوقوعتان حس حسادت یکی از اطرافیان را تحریک می کند. تابع امیال آنی نشوید و سنجیده مخارجتان را تحت کنترل قرار دهید.

فال هفته PMC برای متولدین مرداد:

انتظار نداشته باشید فورا به جواب دلخواه برسید بهتر است فعلا برای رسیدن به موقعیت های بهتر مالی خطر نکنید و با هر کسی شریک نشوید تحت تاثیر صحبت اطرافیانتان قرار نگیرید و در مواجهه با فردی جدید به ندای قلب خود گوش کنید به هر ریسمانی چنگ نزنید در جلساتی شرکت خواهید کرد و بهتر از خود را برای مخالفت ها و عدم تایید های ناخوشایند آماده کنید.

فال هفته PMC برای متولدین شهریور:

برای بهبود روابط عاطفیتان منیت خود را کنار بگذارید و با سعه صدر گذشت برخورد کنید به خود سخت نگیرید و امیدتان را در موقعیت دشوار پیش آمده از دست ندهید تا طوفان بگذرد طعم خوش آرامش را دوباره تجربه خواهید کرد مشکلات و گره های کور مالی برطرف می شود این روزها بر اثر هر مسئله ای از کوره در میروید که زود هم پشیمان می‌شوید.

فال هفته PMC برای متولدین مهر:

در رابطه با پیشنهادی به فکر فرو خواهید رفت. معجزه ای در زندگی تان به وقوع می پیوندد. اختلاف و کدورت های خانوادگی برطرف می شوند. هدیه ای به دستتان می رسد که بیشتر از حد تصورتان شما را شاد خواهد کرد. به عهدی که با دوستتان بسته اید عمل کنید و به آن وفادار بمانید. ولخرجی را کنار بگذارید و به فکر آینده باشید. مشورت با یک دوست نشانۀ ضعف و نا آگاهی شما نیست.

فال هفته PMC برای متولدین آبان:

وارد مرحله جدیدی درحیطه کار یا تحصیلتان خواهید شد و ترقی و پیشرفت را تجربه خواهید کرد، به هیچوجه تحت تاثیر سخنان و اخباری که از گوشه و کنار می شنوید قرار نگیرید قبل از اطمینان ازصحت و درستیشان تصمیمی نگیرید، براحتی مبلغی بدست می آورید مراقب باشیدکه براحتی از دستش ندهید، به فکر سلامت خود باشید و ورزش را در برنامه روزانه خود بگنجانید.

فال هفته PMC برای متولدین آذر:

از شخصى جواب نه مى شنوید نباید موجب پریشانى شما شود به خود اجازه دهید و فرصت رها شدن بدهید دورانى پر مشغله را تجربه خواهید کرد با فعالیت هاى جدید و سفرهاى متعدد سر گرم خواهید بود از نظر اجتماعى پیشرفتهاى چشمگیرى خواهید داشت. اوقات بیشترى را با اعضاى خانواده سپرى کنید و قدر لحظه هاى با هم بودنتان را بدانید. فریب زرق و برق چیزى را نخورید.

فال هفته PMC برای متولدین دى:

سفری غیر منتظره و پر برکت تغییری اساسی در روند فعلی زندگیتان ایجاد می کند از طریق تجدید دیدار با دوست یا همکاری قدیمی اوقاتی خاطرانگیز برای خود خواهید ساخت کدورتی قدیمی برطرف می شود پس از آن احساس می کنید که بار سنگینی از روی شانه هایتان برداشته شده.یکی از عزیزانتان به دنبال گوشی شنوا به سراغتان خواهد آمد او را از خود ناامید نکنید.

فال هفته PMC برای متولدین بهمن:

معجزه زمانی در زندگیتان اتفاق میافتد که اصلا انتظارش را ندارید، سرانجام به تعادلی در زندگیتان رسیده اید که آرزویش را داشته اید، قول ها و وعده های خودرا فراموش نکنید و هرطور شده به آنها وفا کنید، از اینکه دیر به بعضی خواسته های خود رسیده اید خود را سرزنش نکنید، دایره دوستانتان را وسیع تر کنید، یک رنگی و خوشرویی شماست که شما را بین دیگران عزیز تر میکند.

فال هفته PMC برای متولدین اسفند :

دخل و خرجتان را هماهنگ کنید تا محتاج قرض و وام نشوید اکنون زمانی مهم برای اتخاذ تصمیمی مهم و تعیین کننده است که از مدتها قبل به ان می اندیشید اعتراف شخصی منجر به باز شدن درهای ارتباطی صادقانه بینتان می شود احساسات سرکوب شده تان را از وجودتان خالی کنید خود را آکاده شنیدن خبرهای غیرمنتظره کنید رازی سر به مهر عاقبت بر ملا می شود.